Saturday, November 20, 2010

nak ketawa boley??

i told u..
haha.. kalau boleh aku nak gelak je nie. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha!!
tawu kenapa?? ish2! stu hari ni aku asyik masam jer. bukan masam bau ye.. hehe. aku asyik kene marah ngan parents jer. mak aku ckp yang aku ni pemalas. Opps! terkantoi pulak,kehkeh. hadoiii! aku bukan pemalas la.. tpi de la jugak rse mls2 tuhh,hehe. hurmm..kalaau korang kan..terasa x kalau asyik2 korang je yg kene wat keje uma?. mmg la i'm da only girl in my fmily (not include my mother ye..) but,abang2 aku kene fhm la jgak. x kn  la sume keje aku nk kene buat,diorang juz goyang kaki. usha. tegur n menggeleng jer! mampuihh la aku kalau hari2 mcm 2.. alhamdulillah la sngat aku dok kat hostel so,aku ley lupe2 sikit prob kat rumah. x de la pulak terasa nak lari dari prob tu,tapi juz lari sekejap..kehkeh. tapi kat hostel pun prob jugak.. hurm,oleh sebab x de keje nak buat, homework tu lain kira la ek.. thats why la lemak2 or cholestrol terkumpul berguni2 kt badan aku. hehe! pompuan kalau kat hostel mmg mcm tu la.. pemalas betul nak turun riadah.. bukan riadah jer tau. nak turun sahur mase bulan puasa pun ssah! cikgu hal ehwal peljar kat maktab aku pun dh jenuh marah2 bdk pompuan suruh turun sahur tapi gitu jugak la..Pemalas! bukan malas pe..malas nk tukar baju,pakai tudung lgi pastu nak kne make-up pulak. haha,payah la gitu! tapi kisah pe? asal kitorang happy sudah la.. k la,chow.. nk layan facebook pulak! tadaa.

No comments:

Post a Comment