Wednesday, November 17, 2010

.hikayat bermula

for the first time i create it,i knew it!
    Sebermulanya cerita di zaman moden kala. aku ysng kesunyian need something to share n talk about.
bknnya ape,diary aku dh hbs diolah smpai helaian pun dh hbs dgnakn. so,aku create blog aku sndri dngan hrpan aku tak ksnyian. lagipun tangan nie dh 'sangap' nak mnulis tpy x nak ar plak buat homework yang bnyk tuhh! SORRY! lagipun skarang kan ke cuti sekolah,relax ar bro. Although thn depan dah nk SPM i still need to release semua prkara yang bikin hati aku kacau bilau. Lara. Jiwa kacau la n apa2 yang sangkut-paut dgn segala prkara yang mnyakitkan jiwa raga. Dan kehadapan semua,aku nie bukanlah org yang pndai nk tlis bnda2 haram jadah mcm ni..aku just nk keluarkan isi hati (bukan isi perut ye..) yang terpendam inside my heart.. korang tak perlu nak comment ape2,just selami hati n perasaan aku je

No comments:

Post a Comment