Saturday, November 27, 2010

my friends..

not really know who i am.. sob3.
     4 me,i'm lucky 2 have many friends but..do they really know who i am. aku ni bkn la sorang yg baik sangat. terlampau. but juz biasa2 jer. selalu buat salah. x smpurna. tapi,aku selalu bersedih kerana seorang kawan. diorang x mengerti my feeling n they don't ever think about me. they make me sad okay! aku x nak perhatian yg terlampau dari diorg but cukup la kalau diorang mghargai aku. sometimes,aku rase mcm tunggul kayu jer.. disisihkan. x diperlukan. aku selalu berdoa,bila tiba masanya aku akan bertemu my best friend yg betul2 ikhlas nak berkawan dgn aku. maybe la masa kat hostel layan jer aku but masa cuti i know la mcm mana sikap dia. nak reply mesej pun jenuh nak tunggu berjam-jam. OMG! u think aku nie ape ha?? x de feeling ke?? aku rase tembok batu pun ade perasaan. kalau dia boleh bercakap mesti dia cakap "adooi,sakit badan aku!' (kalau la kau tumbuk dye k).. hurmm,actually,aku slalu jiwa kacau disebabkan oleh kawan2 aku. maybe la diorang x prnah tahu coz aku pendamkan jerp but,diorang kena fhm2 la jugak dari cara aku. percakapan. body contact n eye contact. they need to understand that. aku faham..kdg2 mmg salah aku pun tapi kawan yg  baik n ikhlas kan akan selalu saling tegur menegur antara satu sama lain but,aku rasa diorang main kutuk2 belakang jerp.. huhu! kalau diorang x tegur mcm mana la aku nak tahu kesalahan aku. ermm,maybe diorang rase bersalah tapi ermm.. x kisah la. aku maafkan korang n aku harap korang pun akan maafkan kesalahan aku. human is not perfect! so,dari sini aku akan berusaha untuk menjadi kawan yang baik n disenangi oleh semua. i'll change n hope u will change too. sama2 beringat n sama2 berubah o.k? so,aku sayang kawan2 aku n cinta sama kamu. luv ya!

No comments:

Post a Comment